MAANDBEKER Golfclub Spaarnwoude – 2021

• Beste score van vier weekendwedstrijden
  • Spelers met handicap van 0-18,4 (cat 123) en van > 18.5 tot 54 (cat 456)
  • B-leden kunnen meedoen volgens de daarvoor geldende spelregels.
  • Spelvorm:18 holes individueel Stableford
  • Er wordt gespeeld vanaf de rode (dames) en gele (heren) tee.

ALGEMEEN

• Deelnemers dienen zich op de gebruikelijke wijze via E-golf in te schrijven.
  • Startlijst wordt bepaald door wedstrijdcommissie.
  • Aanmelden en afmelding zie E-golf
  • Invoeren score op de wedstrijddag voor 20.00 uur

DAG WINNAAR

• Dag winnaars (twee categorieën) zijn degene met de hoogste stableford score
  • De dag winnaars krijgen het recht op de gereserveerde parkeerplaatsen “maandbeker ” tot de eerst volgende maandbeker
  • De prijsuitreiking vindt zo spoedig mogelijk na inlevering van de scorekaart van de laatste wedstrijddeelnemer plaats.

JAAR WINNAAR

• De jaar winnaars zijn de deelnemers met de hoogste stableford score over 3 wedstrijden. Indien een deelnemer meer dan 3 wedstrijden speelt gelden de scores van de drie beste rondes.
  • De jaar winnaars ontvangen, naast een jaarprijs en vermelding op de beker, het recht op de gereserveerde parkeerplaatsen vanaf de laatste maandbekerwedstrijd van het jaar tot de dag van de eerste wedstrijd van het volgende jaar.

Vragen, wendt u tot de WECO,

Veel golf plezier!

19 april 2021