18 September 2023 — De competitie 2023 over een geplande reeks van 10 wedstrijden is ten einde gekomen. Deze competitie is opgezet voor B-golfers/registratie leden. Maar partners A-leden en overige A-leden mogen hieraan deelnemen, echter onder de voorwaarde dat B-leden voorrang hebben.

De competitie werd afgelopen zaterdag 15 september afgesloten met een wedstrijd Chapman Greensome. Tijdens een gezamenlijk etentje werden de dagprijzen en ook de competitie prijzen uitgereikt.

Competitie uitslag 2023:

Rob Hulsman 20 punten

Paul van Tongeren 14 punten

Steven van de Linde 13 punten.

Birdie Klassesement Peter Borst 3 stuks.

Namens alle deelnemers hebben we Dini en Kees Schaafsma bedankt voor hun enthousiaste leiding gedurende deze 10 zaterdag middagen, uiteraard hebben we ze niet met lege handen naar huis laten gaan. Namens allen hopen we dat jullie dit volgend jaar weer willen organiseren.

Nogmaals bedankt.

Rob Hulsman