WedstrijdverslagenActueel

Afsluiting winter matchplay vrijdag vossen

By 2 april 2022No Comments

Vrijdag 25 maart hadden we het afsluitingsdiner met de prijsuitreiking van de matchplay competitie 2021/2022.

Een reeks wedstrijden die begon in de Coronatijd met 4 ballen over 18 holes, op 1 1/2 meter afstand en na afloop koffie to go! Wat ongezellig, maar we waren blij dat we door de baan konden!

Begin januari even met 2 ballen, maar we konden de competitie toch afmaken met 4 ballen en een kleine onderbreking door de hevige regenval en de storm, die voor wat overlast zorgde, gevaarlijke situaties met veel takken op de baan! De competitie verliep voor mij voorspoedig in totaal 11 overwinningen, 1 gelijk en 1 verloren partij!

De finale partij, tegen Judith, was een gelijk opgaande, spannende strijd. Na 17 holes stonden we dormie en kon ik het eindklassement niet meer verliezen! Uiteindelijk won ik de partij!

Ik wil bij deze de wedstrijdcommissie, van de vrijdag vossen, bedanken voor het maken van de startlijsten, wat lang niet altijd mee zal vallen!

Allemaal veel succes en plezier bij de zomercompetitie !

Willem Vermeij

2-4-2022