1 mei 2023 — Met 3 enthousiaste deelnemers, een Pro to beat, een zacht regentje, iets lekkers voor onderweg begint de wedstrijd. Geweldig dat Craig Deane meespeelt en Viggo, Coen en Quinten het tegen hem op kunnen nemen op een zelf gekozen hole waarbij zij de clubkeuze voor Craig bepalen.

Quinten ziet zijn kans op winst op hole 4 en laat Craig afslaan met zijn driver. Beide slaan mooi
af naar de green. Helaas was de chip van Quinten net iets te lang en wint Craig de hole.

Coen daagt Craig uit op hole 5 waar Craig met een hybride de tee-box op moet. Ze slaan beide
een hele mooie bal naar de green en halfen de hole met een boogey.

Viggo kiest hole 8 die met 56 meter de kortste hole is. Wedge versus hout. Met een mooie slag, één chip en één putt halfen ze de hole heel knap met een par! De jongens ontvangen van Craig een Spaarnwoude logo-bal, voor Coen is er ook een prijs voor de beste score, met een birdie op hole 3. Het was een leuke middag! Op naar de volgende met hopelijk meer deelnemers.