5 September 2023 — Vorig jaar hadden we een uitermate gezellige dag vol met golf en bridge. Ook dit najaar staat het weer op de kalender op 2 oktober a.s. Als vanouds is Juul Seijlhouwer weer onze leidster bij de bridge. Guus Janus organiseert het golf gedeelte.

♦ ♥ ♠

Wij nodigen je van harte uit om dit jaar (weer) mee te doen. Het gaat in eerste instantie om het spelplezier en om de gezelligheid. Maar er zijn natuurlijk ook prijzen te winnen. De resultaten van het golfen en het bridgen worden met elkaar gecombineerd en leiden vervolgens tot de einduitslag met de daarbij behorende prijzen. Daarom zitten bij het golfen de bridgepartners ook samen in een flight.

De deelnemers lopen in de ochtend de A-holes of de B-holes (eerste start 9.30 uur). De wedstrijdleiding verdeelt de flights over beide holes. Het kan dus voorkomen dat je voorkeur voor A of B niet gehonoreerd wordt. Na de lunch volgt de bridge, in twee lijnen 5 of 6 rondes.

Vooraf worden de spelwijze en de daarbij behorende spelregels voor de golfronde uitgelegd. Tussen het golfen en de bridgedrive is er een lunch.  A-leden en B-golfers kunnen zich voor dit evenement inschrijven. Introducés zijn van harte welkom!  Maximum deelname: 30 paren.

De kosten voor de deelnemers bedragen € 25,00 voor de ontvangst met koffie en thee, de lunch, de bridgedrive en twee drankjes. U kunt dit bedrag op 4 oktober betalen via onze pinautomaat. Als je contant betaalt, dan graag gepast geld!

De greenfee betaal je zelf, de kosten daarvan zijn dus afhankelijk van je abonnement/rittenkaart/Loyalty Member Card. Voor deelnemers zonder abonnement/rittenkaart bedragen de kosten van de greenfee € 17,50.

De inschrijving is inmiddels geopend. Inschrijven kan tot en met zondag 24 september, via onze website/ Egolf4U of via het secretariaat van de golfclub: secretariaatgc@gcspaarnwoude.nl. Bellen kan ook: 023-5382708. Voor introducés graag het e-mailadres opgeven.

Bij de inschrijving graag opgeven wie je golfpartner is, beider bridge niveau en eventuele dieetwensen. Dan kunnen we daarmee rekening houden.  Bij introducés graag ook de golfhandicap vermelden.

Als je gebruik wil maken van een handicart graag zelf regelen en ook even melden in Egolf. Omstreeks 28 september ontvangen alle deelnemers het exacte programma en de persoonlijke indeling. We gaan er weer een mooie, sportieve en vooral gezellige dag van maken!

Namens het bestuur van Golfclub Spaarnwoude,

Juliëtte Nijenhuis-Wildervanck