Op zaterdag 13 augustus is de 1e Clubdag voor B-Golfers gespeeld. Onder een stralende zon werd ons uitgelegd hoe de spelvorm Chapman Greensome wordt gespeeld. Onze flight bestaande uit de volgende koppels:

Anneke Hulsman – Marja den Oudsten en Yosha van der Steen – Irma Koorengevel

Het was een gezellige flight goed samengesteld door de wedstrijdleiding. Marja en ik vulden elkaar prima aan en dat resulteerde uiteindelijk (niet verwacht) in een 1e plaats. We werden aangenaam verrast door de heerlijke wrap en waterijs tijdens de ronde. Wij danken de wedstrijdleiding voor deze goed verzorgde dag, die zeker herhaling verdient.

Anneke Hulsman

Nog een reactie op deze dag

Hartelijk dank voor de geslaagde golfdag van gisteren. Het was voor mij de eerste keer dat ik aan een ‘wedstrijd’ heb deelgenomen. En ik moet zeggen, het smaakt naar meer. Dus hopelijk tot een volgende keer!

Hartelijke groet,

Thea Olivier