Clubdagen A-leden, B-golfers en Lustrum 2022

Clubdag voor A-leden, zaterdag 6 augustus 2022

Zaterdag 6 augustus is het eindelijk weer zover, na drie jaar mogen we weer een clubdag voor onze A-leden organiseren.
Wij, de commissie, denken dat we jullie een leuke en complete golfdag kunnen aanbieden.
We starten met een kopje koffie of thee en daarna kan er gegolfd worden.
We bieden verschillende wedstrijdelementen en lussen aan voor ieder wat wils.
In de middag zal er een pro aanwezig zijn waar u nog iets van kunt leren, uiteraard in spelvorm.
Daarna is er een prijsuitreiking met verschillende prijzen voor de winnaars.
In aansluiting op deze clubdag hebben wij een diner samengesteld in samenwerking met het restaurant.
Schrijf je in, alleen of samen met je familie of vrienden! Er is plaats voor 200 deelnemers en vol is vol.

Wij kijken uit naar jullie

Namens de commissie,
Harry Duin.
7 juli 2022

Clubdag voor B–Golfers, zaterdag 13 augustus 2022

Onze golfclub bestaat dit jaar 45 jaar, iets om niet zomaar voorbij te laten gaan. Uniek in onze clubgeschiedenis is dat we een clubdag voor de B-Golfers gaan organiseren.

U wordt ontvangen met een kopje koffie en een gebakje waarna we een golfspel gaan spelen te weten Chapman Greensom. Dit doen we op zowel 18 holes als 9 holes. Zorg in ieder geval dat u minstens één uur voordat u moet spelen aanwezig bent.

De regels van het spel zijn als volgt:
Twee spelers vormen samen één team. Beide spelers slaan een bal, vervolgens slaat speler A de bal van speler B en speler B de bal van speler A. Hierna wordt de bal gekozen die er het best voorligt en wordt om en om geslagen totdat de bal is uitgeholed.

Na afloop van het spel verzamelen we ons op het terras (bij minder weer in het restaurant) voor een bittergarnituur, twee consumpties en een prijsuitreiking.

Voor deze clubdag hebben wij leuke prijzen :

Het team dat eerste wordt bij de 18 holes krijgt ieder een cadeaubon van € 75,–
Het team dat tweede wordt bij de 18 holes krijgt ieder een cadeaubon van € 50,–
Het team dat derde wordt bij de 18 holes krijgt ieder een cadeaubon van € 25,–
Het team dat eerste wordt bij de 9 holes krijgt ieder een cadeaubon van € 75,–
Het team dat tweede wordt bij de 9 holes krijgt ieder een cadeaubon van € 50,–
Het team dat derde wordt bij de 9 holes krijgt ieder een cadeaubon van € 25,–

De speler die bij de hoge handicappers de longest drive heeft, krijgt een doosje golfballen
De speler die bij de lage handicappers de longest drive heeft, krijgt een doosje golfballen
Het team dat bij de hoge handicappers de neary heeft, krijgt ieder een doosje golfballen
Het team dat bij de lage handycappers de neary heeft, krijgt ieder een doosje golfballen.
En op deze dag hebben wij ook nog een extra verrassing in petto.

De clubdag is op zaterdag 13 augustus en begint om 11.00 uur voor de 18 holes en om 13.00 uur voor de 9 holes.
U kunt nu al voor deze dag inschrijven via E-GOLF4U, voor 18 of voor 9 holes. We hebben plaats voor 40 maal 18 holes en 24 maal 9 holes dus wees er snel bij.  In samenwerking met de Golfbaan Spaarnwoude kunnen wij u de volgende gereduceerde prijzen aanbieden voor deze dag, 18 holes €45 en voor 9 holes € 30.

Deze dag is uitsluitend bestemd voor B – Golfers en wij hopen u dan ook met mooi weer te mogen begroeten op 13 augustus.