Met de ‘Save the Date’ hebben we het Lustrumweekend van 27 en 28 augustus al aangekondigd.
Alle wedstrijden worden in teamverband van 2 personen gespeeld en je kunt je dus als team inschrijven.
We organiseren een Lustrumwedstrijd die over 2 dagen gespeeld wordt, verder zijn er op zaterdag en zondag ook ééndaagse 9- en 18- holes teamwedstrijden en op zondag is er ook een speciale jeugdwedstrijd.

Op zaterdag zijn er naast de golfwedstrijden op de F-holes en rond de Waterkantvijver leuke, niet alledaagse golfspellen te spelen.
Op beide dagen zijn er bij alle wedstrijden fantastische prijzen te winnen. Op elke par 3 een neary en nooit eerder vertoond, een fantastische “HOLE in ONE PRIJS” die ook op elke par 3 te winnen is.
Daarnaast natuurlijk prijzen voor de winnende teams.

Op zaterdag na het golfen wanneer iedereen voldaan op het terras zit en geniet van z’n drankje en hapje is er vanaf 17.00 uur nog het Lustrumfeest, met muziek en andere leuke dingen die we nog niet verklappen. Op zondag, als alle wedstrijden gespeeld zijn, sluiten we op de 18e hole af met een SHOOT-OUT en is er de prijsuitreiking.

We voorspellen dat het een heel leuk weekend wordt, zelf zijn we heel enthousiast. Het wordt echt heel leuk, maar natuurlijk wel alleen als jullie allemaal meedoen, dus: GEEF JE OP!
Te zijner tijd volgt verdere info en hoe je je kunt opgeven, dus hou de website in de gaten.

Met vriendelijke groet,

Organisatie Lustrum-evenement