28 december 2022 — Bij een kerstwedstrijd hoort een kerstman en deze was levensgroot aanwezig.
Op C2 en A8 stond hij rechtop, op de fairway, om de dames te zien afslaan en het golfballetje zo dicht mogelijk bij hem te zien landen.
Degene, die dat gelukt was, kreeg een minikerstman later op de dag, want na deze teamwedstrijd, was er eindelijk weer ons kerstdiner
en de afsluiting van het (zomer) seizoen.
Om 13.30 zat iedereen aan tafel om te genieten van een drankje en het geweldige diner.
Tussen de gangen door werden de prijzen uitgedeeld.
De Daco dames bedankt voor hun inzet, het afgelopen jaar, Corinne en Willemien nog een keer extra, want zij stoppen ermee na 9 jaar.
Om alle prijswinnaars op te noemen is een beetje te veel van het goede maar een van de dames stak er met kop en schouders bovenuit,
zij won de stableford-, de matchplay-, de parren- en tot slot won zij samen met haar flight genoten ook de dagwedstrijd.
Mariƫtte van harte gefeliciteerd met al deze prijzen.

Tot slot, ga ik er van uit dat ik namens alle dames iedereen mag bedanken, de medewerkers van de keuken, het restaurant en nogmaals de Daco onder leiding van Henny, die deze dag en het afgelopen jaar weer voor ons klaar stonden.
Ik wens iedereen hele fijne, gezellige Kerstdagen en een gezond sportief 2023.

Toos van Keijzerswaard

Uitslagen Kerstwedstrijd en jaar 2022