NGFActueel

Concept Dames senioren 1 tegen Leeuwenbergh

By 23 april 2022No Comments

Afgelopen donderdag speelde we op de Amsterdamse tegen Leeuwenbergh.
Het enige team waarvan we de speelsterkte nog niet wisten. Een beetje spannend dus.

Het was een zonnige dag met wel een beetje een frisse wind vanuit het oosten.
We begonnen vol goede moed aan de greensomes. Het was een voortvarend begin met drie gewonnen wedstrijden, 6-0! Dat was een goed uitgangspunt voor onze matchplay wedstrijden. We eindigde weer met drie gewonnen wedstrijden waarvan Tineke op de 13e hole al tot winnaar kon worden uitgeroepen. En twee wedstrijden werden nipt verloren. Maar het resultaat van 14-4 mag er zijn!

Een tegenvaller vooral voor de Amsterdamse was dat een kwartier voordat we aan tafel zouden gaan de stroom uitviel. Heel Halfweg en een gedeelte van Amsterdam hadden geen stroom. Daarop hebben wij besloten om naar Spaarnwoude te gaan om daar te eten.

Komende week zijn we gastvrouw en gaan we onze tegenstanders hopelijk een mooie dag bezorgen.

Saskia Koppe

23-4-2022