NGFActueel

Dames Senioren Kampioen

By 16 mei 2022No Comments

Donderdag 12 mei de inhaalwedstrijd. Van te voren zitten rekenen wat moet er gebeuren om kampioen te worden. Winnen altijd goed, gelijk spelen ook prima. Verliezen kon, maar er zaten veel haken en ogen aan.
Allemaal wat zenuwachtig aan de koffie. Luuk was gekomen om ons geluk te wensen.
Ook Birgitta en Jeanette stonden bij de eerste tee en konden ons de eerste 3 holes volgen.
Bij Tineke en mij gingen de zenuwen niet echt weg. Gelukkig speelden we gelijk. Snel wat eten, want er was weinig tijd. Al snel kwamen de anderen binnen met winst. Dus 5-1 bij de “rust”

In de middag werd het al snel duidelijk dat de wedstrijd gewonnen ging worden. De een na de ander kwam met punten binnen. Uiteindelijk 14-4 voor de Kampioen!

Nannie (mede uit naam van onze sponsor Verheul), Jaap, Henny en Riky stonden ons met bloemen en bubbels op te wachten. Het feest kon beginnen. De Haarlemmermeersche dames hadden de avond goed verzorgd. Er werd gespeecht gezongen en lekker gegeten.

Volgend jaar naar de eerste klasse. Voor nu hartelijk dank voor alle aandacht en tot ziens op de baan.

Corinne Hueting,
16 mei 2022