WedstrijdverslagenActueel

Concept De eerste maandbeker wedstrijd van 2022

By 18 april 2022No Comments

Daphne, bijgestaan door Han, achter een echte wedstrijdtafel en een volle schaal paaseitjes , de lente en mooi weer, wat wil je nog meer op een paaszaterdag en de eerste maandbekerwedstrijd van het seizoen?

En wat wil je dan nog meer? Gewoon lekker in het zonnetje, het naar je zin hebben en scoren. Dat laatste bleek bij mijn flightgenoten (Ruud, Niel en Guus) op een aantal holes wat minder goed te lukken. Wat overigens de pret onderweg geen moment drukte.

En bij de andere spelers in mijn categorie ging het over het algemeen ook niet echt formidabel, dus dan wint degene die net 1 puntje meer heeft binnen geschraapt.

Dan ga je na afloop met een gigantische chocolade paashaas naar huis en de komende weken, heel vaak naar de golfbaan en uitgebreid genieten van je parkeerplekje, naast Carla Kool die bij de lagere hcp’ers won.

Dank wedstrijdleiding , het was een mooie dag.

Walter van der Es,

17-4-2022