NGFActueel

Heren Senioren 3-27 holes kampioen

By 16 mei 2022No Comments

Dat dit team niet heeft stilgezeten blijkt wel uit de goede resultaten.
De start van de competitie was op 8 april. Daarvoor werden de tenues samengesteld en de trainingspotjes gespeeld.

Na 4 wedstrijden vond uiteindelijk op 6 mei de kampioenswedstrijd plaats. Deze laatste wedstrijd konden er nog 3 clubs kampioen worden. Spaarnwoude had de beste papieren; gelijkspelen tegen de Haarlemmermeersche was voldoende. Dat zou dus moeten kunnen.

Het werd een ongelofelijk spannende wedstrijd, die uiteindelijk werd beslist door de laatste 2 spelers. De een won en de ander moest op de 18e hole de hole winnen om gelijk te komen. Dit lukte en onder veel gejuich was het kampioenschap een feit!

De captain bedankte in zijn woordje na afloop alle organiserende golfclubs en nam de felicitaties, bloemen, caps en ballen in ontvangst.
Het waren weer mooie weken! Graag bedanken wij Ad Wessel en de greenkeepers van Spaarnwoude voor de goede conditie van de baan.

Heren 3 – 27 holes, van harte!

Guus, Ed, Ton, Paul, Marcel B., Jan en Marcel E.

16 mei 2022