12 December 2023 — Hier staan ze op de foto, de spelers van de ‘Sunday Nine’. Op zondag 10 december speelden ze hun laatste wedstrijd van 2023, met een oergezellige afsluiting.  Oké, het moet gezegd worden dat de wedstrijd lastig was om te spelen. Vooral de hoge ballen. Die moest je echt volgen. Want wanneer die neerkwamen, boorden ze zich super diep in de bagger. Niet alleen de ballen verdwenen. Van tijd tot tijd waren zelfs de golfschoenen niet meer zichtbaar.

Maar de ‘diehards’ van de Sunday Nine lieten zich niet klein krijgen. Er is geweldig gespeeld! Texas Scramble is ook een leuk teamspel. De een stimuleerde de ander. De scores waren dan ook erg goed voor zo’n slechte baan. Als toeschouwer – nee, ik hoor niet bij die diehards – heb ik ervan genoten om te zien hoe enthousiast iedereen na afloop was en hoe gezellig dit clubje is. Het is jammer dat ik op de zondag niet veel tijd heb. Ik weet zeker dat wanneer u dat wel heeft, dit een hele leuk vorm van spelen en saamhorigheid is. De Sunday Nine start weer op zondag 7 januari 2024. Heeft u er ook zin in? Kom dan meespelen!

Henny Terwijn