ClubcompetitiesActueel

Concept Mededeling Wintercompetitie

By 7 oktober 2021No Comments

Geachte deelneem(st)er aan de wintercompetitie,

Zoals velen van jullie ongetwijfeld al wel weten, kampt Kees op dit moment met nogal wat gezondheidsproblemen. De duur van zijn herstel is op dit moment moeilijk in te schatten, daarom hebben wij in overleg besloten, dat hij zich voorlopig niet met de wintercompetitie zal bezighouden. Ik heb Bert Groen gevraagd om mij te ondersteunen tot de tijd dat Kees zich weer meldt en gelukkig voor mij heeft hij daarin toegezegd. Ik zal zorgdragen voor de indeling/startlijsten van zowel de hoge als de lage handicappers. Afmeldingen dienen daarom ook alleen bij mij plaats te vinden, zodat Kees rustig aan zijn herstel kan werken en Bert niet meteen voor de leeuwen wordt gegooid.

U ontvangt tevens als bijlage het vorig jaar ingevoerde reglement, dat ook dit jaar weer van kracht zal zijn.

Wilfred en Bert

7-10-2021