NGF competitie

Teamindeling

De team indeling voor de NGF competitie 2024 is bekend, volg de onderstaande link om het overzicht te zien.
Alle teams veel succes en spelplezier.

Teamindeling 2024

Teco
16 oktober 2023

Captains handboek

Bijgaand treffen jullie nuttige informatie aan voor de NGF competitie. De algemene informatie is te vinden op de website van GC Spaarnwoude onder het kopje NGF competitie. De informatie die is verstrekt aan de clubs welke wij als gast ontvangen staat op het openbare gedeelte onder: “NGF en informatie voor gastteams”.

Op de website van de NGF (https://www.golf.nl/zelf-golfen/meer-en-beter-golf/competitie/reglementen-informatie staat:

• Het wedstrijdreglement 2024
  • De speeldata 2024 competitie data 2024
  • De wedstrijdformulieren (nodig op de gastheer/-vrouw dag!)

Ten behoeve van de gastheer/-vrouw dag is de volgende informatie beschikbaar.

De ‘invallers-regeling’ is te vinden in het NGF Competitie reglement:5.17
Tevens wordt er een email verstuurd met een inlogcode waarmee de uitslag kan worden vermeld op de website (tijdens de gastheer/-vrouw dag). Dit moet binnen 24 uur gebeuren.
Rest mij jullie namens de Team Commissie een sportieve competitie toe te wensen,

Met sportieve groet,
Mette