Info voor gastteams NGF-competitie

Velsen-Zuid, januari 2024
Betreft: Starttijden NGF competitie 2024 en oefenronden

Beste clubcoördinator,

Op onze website vindt u de lijst met starttijden voor uw competitieteam(s) op de Golfbaan Spaarnwoude. Deze informatie is rechtstreeks benaderbaar door Captains en Coördinatoren.
Als club geven wij er de voorkeur aan om de ontvangst met koffie, de eventuele lunch en een (beperkte) borrel met “gesloten beurzen” te regelen. Indien u afwijkende afspraken wilt maken, verzoeken wij u contact op te nemen met de betreffende captain van het ontvangende team.
Voor het spelen van een oefenronde hebben wij de volgende afspraken met de Golfbaan Spaarnwoude;

• voorspelen op doordeweekse dagen in de week voorafgaande aan de competitiedatum; indien plaats beschikbaar is voorspelen in het weekend mogelijk na 13.30 uur.
  • aanvraag voorspelen/reservering starttijden is rechtstreeks mogelijk via de receptie van Golfbaan Spaarnwoude, tel. 023-538 5599.
  • reserveringstermijn voor starttijden is vanaf 3 weken voor de competitiewedstrijd.
  • voor alle teams geldt een greenfee van € 46,00 per persoon (doordeweekse dagen) of € 54,80 (weekend) tegen wederkerigheid.
  • afspraken met betrekking tot voorspelen geldt uitsluitend voor spelers van het bezoekende competitieteam (max. 6 spelers).

Aangezien Spaarnwoude een openbare golfbaan is, kan het gebeuren dat er greenfee spelers worden ingedeeld in een flight die uit minder dan 4 personen bestaat bij het voorspelen.
Er zijn alleen softspikes toegestaan.

Met vriendelijke groeten,
Golfclub Spaarnwoude

Bijlage:  Starttijden en Captains NGF Competitie 2024

Noot: i.v.m. AVG is de contact informatie van de Captains niet zichtbaar op het openbare deel van de website. Deze is wel gestuurd naar de Club coördinatoren van de gast teams en kan daar opgevraagd worden.