Allereerst wil ik me voorstellen. Sinds kort ben ik, Chris Cornelissen, clubconsul van de Old Grand Dad club (OGD) van onze golfclub nadat Jaap Kool en zijn echtgenote Carla dit jarenlang op een voortreffelijke wijze hebben ingevuld.

De OGD is een club van alle golfende opa’s in Nederland die door middel van een jaarlijkse donatie van minimaal €20,00 (meer mag uiteraard ook) de stichting ondersteunt om kinderen en jong volwassenen tot 30 jaar de gelegenheid te geven om in beweging te komen door diverse projecten financieel te ondersteunen.

Heeft u een suggestie om een project dat geld nodig heeft dan hoor ik dat graag van u.

Het geld dat u doneert aan de stichting komt volledig ten goede aan deze projecten. Met andere woorden: “er gaat geen geld naar bestuurders/clubconsuls voor wat voor kosten zij ook maken”.

Eens per jaar wordt er een wedstrijd van de OGD voor alle donateurs georganiseerd bij Golfclub Spaarnwoude om de OGD onder de aandacht te brengen. (ook opa’s die (nog) geen donateur zijn, zijn van harte welkom als zij donateur willen worden.)

Als u vervolgens bij één van de eersten bent mag u onze club vertegenwoordigen bij de regiofinale (het aantal opa’s is afhankelijk hoeveel opa’s er uitgenodigd worden voor de regiofinale – uiteraard ook op eigen kosten tegen een gereduceerd greenfee). En vervolgens eventueel ook nog in de landelijke finale om eeuwige roem te vergaren door in dat jaar de beste OGD te zijn.

Ik hoop dat er een groot aantal opa’s enthousiast geworden zijn en zich willen aanmelden om donateur te worden. Als u vragen heeft ben ik uiteraard bereid om deze te beantwoorden, zowel via de mail als telefonisch.

Misschien wilt u zelf wat meer informatie van de OLD GRAND DAD CLUB.

U kunt dat vinden op de website https://www.oldgranddad.nl

Hopelijk loopt mijn mailbox ontzettend vol met reacties.

Bij voorbaat dank,

Chris Cornelissen