22 September — De maandbeker van 16 september zal mij lang bij blijven omdat mijn broer jarig was, maar hij vierde het niet. Daarom kon ik meedoen met als gevolg, dat ik een van m’n beste rondjes van de laatste tijd speelde.

Het was zo’n dag dat bijna alles lukte, en de flight Eddy Muller, Cees Sepp en Peter Liu was gezellig en lekker rustig (er werd niet teveel gepraat). Het was heerlijk weer om te spelen, prima temperatuur, bijna geen wind, kortom prima condities voor een rondje golf.

Sinds dit jaar kan ik weer vaker spelen (ook meegedaan met de NGF-competitie) en heb er eindelijk weer plezier in. Nu mag ik gebruik maken van een soort “privĂ©” parkeerplek vlak voor de deur.

Daphne en Monique bedankt voor het altijd maar weer regelen van de vele wedstrijden, waaronder die van de Maandbeker. Ook Bastiaan bedankt voor het sponseren van deze wedstrijd. Jammer dat je er afgelopen zaterdag niet bij was anders had ik je even persoonlijk kunnen bedanken. Nu “overwinteren” en tot in het nieuwe seizoen 2024.

Met vriendelijke groet,

Theo van den Boogaard