16-12-2022 – Mijn naam is Paul Graaff, ik ben 58 jaar geleden in Haarlem geboren en woon mijn hele leven al in de regio Kennemerland. De enige onderbreking hierop was mijn studietijd, die heb ik in Amsterdam doorbracht. Daar ontmoette ik Esther, we zijn getrouwd en onze dochter Eva studeert aan de Toneelacademie in Maastricht.

In 1997 ben ik bij de ING bank gestart als IT-trainee; daar heb ik ruim 10 jaar gewerkt op uiteenlopende projecten bij de diverse bedrijfsonderdelen & dochtermaatschappijen. Toen ING met de outsourcing van haar IT werkzaamheden begon, werd het tijd om te vertrekken en besloot ik ZZP’er te worden. Inmiddels bestaat EASYPEASY (mijn eigen bedrijfje) al weer 15 jaar en ben ik nog steeds heel blij met de stap die ik destijds genomen heb.

Mijn volgende avontuur begint op 1 januari a.s., bij de golfclub, als de opvolger van Rob! De afgelopen weken ben ik in de leer geweest bij “de meester” en is er een poging gedaan om 12 jaar kennis in mijn hoofd te proppen.

Ondanks de enorme berg informatie, die ik nog aan het verwerken ben, heb ik er veel zin in en hoop ik samen met David alle toekomstige vragen van de leden naar tevredenheid te kunnen beantwoorden.

Tot ziens op het secretariaat of in de baan.

Met vriendelijk groet,

Paul