In september staan weer het Senioren StrokeMax kampioenschap op het programma. Dit jaar gaan op andere dagen spelen dan de vorige jaren. De reden is omdat altijd dezelfde groepen, dinsdagsenioren en de DACO, door dit kampioenschap naar een andere baanlus moesten uitwijken, dit hebben nu verdeeld over alle dagen.
De data voor de voorronden zijn maandag 5 september, woensdag 7 september, dinsdag 13 september en donderdag 15 september. De finale wordt gehouden op vrijdag 23 september. Alle wedstrijden starten om 10:00 uur met een dubbele Tee start op de ED Lus. Maximale deelname aan de voorronden is 64 deelnemers per speeldag. Aan de finale kunnen 120 deelnemers meedoen.
De categorieën waarin gespeeld wordt zijn:

• Categorie 1: Heren van 50 – tot 59 jaar           Gele tees
  • Categorie 2: Heren van 60 – tot 69 jaar           Gele tees
  • Categorie 3: Heren van 70 en ouder                 Gele of Blauwe tees
  • Categorie 4: Dames van 50 – tot 59 jaar         Rode of Blauwe tees
  • Categorie 5: Dames van 60 – tot 69 jaar         Rode of Blauwe tees
  • Categorie 6: Dames van 70 en ouder               Rode tees

De inschrijving is geopend vanaf 15 juli en sluit voor de eerste twee wedstrijden op 1 september en voor derde en vierde wedstrijd op  8 september. Voor de finale wedstrijden hoef je niet in te schrijven, je wordt geplaatst voor deze wedstrijd als je aan twee wedstrijden het meegedaan.
Je mag je maar voor twee wedstrijden wedstrijd inschrijven!

We hopen op een grote deelname en uiteraard op mooi weer.

Namens de organisatie
Cor van der Giesen