NGFActueel

Slotdag Heren Senioren 5 op de Haagse

By 8 mei 2022No Comments

De laatste speeldag waren wij te gast op de Haagse, misschien wel de mooiste baan van Nederland, en dat met schitterend weer.
Tegenstander was koploper de Kennemer. Wij hoopten de opgaande lijn tegen hun door te kunnen zetten, maar in  greensomes kwam het er niet uit, alleen Rob en Gerjan hadden kansen tot de laatste hole.

Na de lunch in de singles ging het beter : Ad won op de laatste hole en Marcel kwam met een sterke 8/6 binnen. Ook Aad haalde weer met 5/4 de punten binnen. 6-6 op dat moment maar toen was de koek op. Rob verloor op de laatste hole daarna was het gedaan : 12-6 en de Kennemer kampioen.

Dirkshorn verloor (7-11) van Zeegersloot, degradeert en wij bleven vierde, het voor ons hoogst haalbare in deze sterke poule.

Decor van deze laatste competitie middag was het terras bij de achttiende hole van de Haagse en daarna het fraaie clubhuis. Haagse toonde zich een prima gastheer door de competitie te bezingen op “oh oh Den Haag” en gaf daarmee een leuk slotakkoord aan 5 gezellige speeldagen met de vijf teams van onze poule.

Han Dalmijn
8 mei 2022

Heren Senioren 5:
Ad Strengers  – Rob Hulsman – Tobias Duifs – Gerjan Waalwijk van Doorn – Marcel Pas – Aad Post – Han Dalmijn