Golfclub  Spaarnwoude zoekt een financieel/technisch administrateur m/v 24-28 uur voor het Secretariaat van de club.

Golfclub Spaarnwoude is één van de grootste golfclubs van Nederland en heeft al 45 jaar haar thuisbasis op de openbare Golfbaan Spaarnwoude. De club heeft een bloeiend en actief verenigingsleven, dat mede mogelijk gemaakt wordt door een enthousiaste groep vrijwilligers en een professioneel functionerend Secretariaat.

Het bestuur van de Golfclub wordt in haar werkzaamheden ondersteund door het Secretariaat. Daar werken twee medewerkers te weten de Clubcoördinator en de administrateur. Voor die laatste functie is binnenkort een vacature.

Het bestuur zoekt een medewerker:

–          Die leden, bestuur en gasten met raad en daad bijstaat;

–          Die representatief is en sociale vaardigheden bezit;

–          Die accuraat en proactief is.

–          Die bijdraagt aan een gastvrije en bloeiende vereniging.

De medewerker is belast met alle aspecten van de back-office activiteiten van de club. Wij vragen van de medewerker dat hij/zij zelfstandig werkt, MBO+ werk en denkniveau heeft en ervaring heeft met:

–          MS Office;

–          Financiële software pakketten;

–          CRM systemen, bv. Egolf4U.

Lijkt deze functie u leuk en interessant neem dan voor verdere informatie en de uitgebreide functieomschrijving contact op met de penningmeester Juliëtte Nijenhuis-Wildervanck via juliette.nijenhuis@gmail.com.

Sollicitaties met CV en motivatie graag zenden aan Juliëtte Nijenhuis uiterlijk 6 maart 2022.