21 november 2022 – Aanleiding om in te schrijven  voor het Waalwijk van Doorn toernooi was de wedstrijd die ik speelde op de 2e dag van het Lustrum toernooi.  Ik speelde met een leuke  flight en na afloop spraken  we over een volgende wedstrijd en dat werd de inschrijving voor de van Waalwijk  van Doorn trofee.

Op zondag 11 september was het zover. Ik startte vanaf de D holes met mijn flight genoten Adele, Nick en Vince. Er was direct  een positieve en  ontspannen click.  Mijn eerste afslag was gelukkig oké. Niet tussen de bomen rechts of in het water aan de linkerkant. Maar rechtdoor op de fairway. Een goed begin.

Met de gebruikelijke ups en downs speelden we de 18  holes. Het spel was er niet minder om.  Omdat de sfeer zo ontspannen was, was eigenlijk niemand met de wedstrijd bezig. Ik was wel tevreden over mijn spel, maar had ook een paar holes volkomen verknald. Hole E9 bezorgde mij veel hoofdbrekens  Bij binnenkomst bleek dat ik een goede ronde had gelopen en met 39 stableford punten in de prijzen kon vallen. Het was een topdag,  gezellige flight en dan ook nog voor de eerste keer een toernooi  winnen.

Namens mijn flight spreek ik de dank uit aan de sponsor Gerjan van  Waalwijk van Doorn voor de mooie prijzen en de wedstrijdleiding voor deze geslaagde  golfdag.

Letty Zwart