24 Juli 2023 — F HOLES mini Strokeplay jeugdcompetitie. De jongste jeugdleden speelden hun eerste strokeplay wedstrijd om 9:00 uur op de F holes. De (groot) vaders en Marion liepen mee door de baan.

Gelukkig bleef het ondanks de weerberichten droog en konden de jongens zich goed op hun spel richten. Hoogtepunten waren een afslag direct op green van Sven op de F5, de pittige putts van Jasper die goed doel troffen en de prachtige swings van Neo, die de winst van de wedstrijd en de dagprijs pakte.

1e Neo met een netto score van 32 slagen. Gefeliciteerd met de dagprijs!

2e Jasper met een netto score van 34 slagen.

3e Sven met een netto score van 37 slagen.

E HOLES zomer Strokeplay jeugdcompetitie. Om 11:10 uur gingen de oudere spelers met Jeroen en Ronald de baan in op de E holes. Ook daar werd dezelfde spelvorm toegepast zodat iedereen gelijke kansen heeft op de winst. De neary op hole 3 werd gewonnen door Jasper, Hij won een mooi setje gele balletjes. Gefeliciteerd Jasper, veel plezier met de balletjes.

Viggo sloeg een prachtige birdie op hole 6, met een shot tegen de wind in en een 3 meter putt. Een topprestatie Viggo! En de uitslag op de E holes:

1e Julien met een netto score van 36 slagen. Gefeliciteerd met de dagprijs!

2e Hein met een netto score van 38 slagen.

3e Viggo en Jasper beide met een netto score van 40 slagen.

Spelers gefeliciteerd, jullie kunnen allen trots zijn op jullie resultaten!!!

Groet

Jeroen in den Bosch.