26 Juni 2023 —Vanwege mijn bye voor de voorronde van de matchplay clubkampioenschappen kon ik meedoen met de boomklever bokaal. Ik zat in een leuke flight met Piet, Bastiaan en Ruud. Het weer was top, wel aan de warme kant, maar goed, daar heeft iedereen last van.

Ik speelde de eerste 9 (D holes) +2, met hier en daar wat slordige foutjes, maar toch 19 punten. De E holes begon ik met een bogey, maar maakte dit snel goed met birdies op E2 en E5, waardoor ik na helaas nog een bogey level par op de E holes loop en dit resulteert in een +2, 73 slagen en 40 punten. Voor mij een goed resultaat en ook de eerste plaats in dit toernooi bij de lage hcp categorie.

Willemien gefeliciteerd met de overwinning bij de hoge hcp catergorie. Bij deze ook mijn dankwoord aan de wedstrijdleiding, het was weer prima geregeld!

Een trotse winnaar!

Daan