JeugdnieuwsActueel

Concept Verslag eerste jeugdwedstrijd

By 4 april 2022No Comments

Afgelopen zondag 27 april hebben wij onze eerste jeugd wedstrijd kunnen spelen. Met een fantastische weer zijn wij met 11 man de baan in gegaan, wat een feest is het geworden en heel spannend. Onder begeleiding van Rob Heezius, Ronald Broekhuizen en ikzelf ( David) hebben onze kanjers echt hun best gedaan en dat was te zien op de scorekaarten.

Met het spel Texas Scramble vielen een paar Birdies, heel veel par en enkele andere scores. Voor wie niet heeft mee kunnen doen hebben jullie echter wat gemist, jammer, volgende wedstrijd beter, en die vindt plaats op 1 mei.

Op de 3e plaats eindigt de flight van Ronald met Sven en Quinten met 17 netto slagen, op de 2e plaats de flight van Rob met Neo, Chris en Julien ook met 17 netto slagen (beter laatste 4 holes) en op de eerste plaats David met Joost, Viggo en Ben met 16 netto slagen. Wat een toppers, wij zijn  trots op jullie allemaal.

Op 1 mei spelen we weer maar deze keer op de E lus, dus houd de wedstrijdkalender in de gaten en schrijf jezelf in. Hopelijk zien we veel meer van jullie, Top allemaal en dank aan Rob en Ronald voor jullie hulp. Maar ook alle ouders dat ons gesteund heb met hun aanwezigheid.

Met vriendelijke groeten,

David Loggie