Zaterdag 5 juni, de Eksterbokaal.

Na veel zonneschijn de afgelopen dagen, was het vandaag bewolkt. Ondanks dat, goed weer voor een rondje golf. De ballen rollen goed, dus voordat je een slag doet, even bedenken welke club je neemt. Het golfen zelf ging voor mij als een zonnetje, bunkers liet ik links (of rechts) liggen en geen bal zocht het water op en dat is wel eens anders geweest. Met het nieuwe handicapsysteem schrijf / tel je alleen de slagen, dit waren er 99 en met het invoeren van de score krijg je dan het aantal stablefordpunten te zien. 40 punten en dat blijkt goed voor de eerste plaats. Winnen is leuk, maar voor mij persoonlijk hoop ik deze vorm vast te houden met wie weet af en toe een podiumplaats. Monique, bedankt voor de wedstrijdleiding en flightgenoten, Lia, Albert en Henri bedankt voor een gezellig rondje golf.

Toos van Keijzerswaard.

10-6-2021