Prachtig weer en nog betere vooruitzichten s ’morgens op deze wedstrijddag.
Eindelijk weer eens een rondje in competitievorm. Dat was een tijdje geleden.
Misschien was het daar wel door dat ik de gebruikelijke wedstrijdstress niet voelde vandaag.
Na het inslaan was het verzamelen bij de afslagplaats van de E1.
Mijn flight genoten Ed, Ruud en Peter hadden er ook allemaal weer zin in.
De baan was in redelijk conditie en de ballen rollen lekker door op de harde grond.
Om hem stil te krijgen op de green was voor een ieder een uitdaging vandaag.
De eerste negen liep lekker door voor onze hele flight, hier en daar wat uitschieters naar boven en beneden uiteraard.
Op de tweede toch wel wat vermoeidheid, maar we bleven punten sprokkelen. Dit bleek voldoende voor een onverwachte overwinning.
Dank aan de wedstrijdleiding en mijn flight genoten. En natuurlijk aan Graan voor Visch voor de mooie prijzen.

Alex van de Berg
9 mei 2022

Op het laatste moment van afslag tee kleur gewisseld, van rood naar blauw. Voor de eerste keer.
Scheelt toch weer in de punten volgens mijn flight genoten, Thea en Ellen.
We sloegen af van D1. Eerst bal zoals gewoonlijk net over het water, maar we konden door. Met een zesje van de eerste,
dat is niet lekker starten. De neary op D3 gaf me natuurlijk al wat vertrouwen,  maar voor mijn gevoel ging het nog niet
helemaal lekker na de eerste negen maar de punten zeiden gelukkig iets anders volgens mijn marker.
Hierna kwam er vertrouwen en sloeg ik lekker door.
En wat matig begon eindigde als een fantastische dag. De neary was blijven staan en 42 punten op de kaart.
Wat heel fijn was natuurlijk omdat we nog een winnaar in “the house” hadden, met maar 38 punten!
Keep it in the Family.
Dank aan een ieder die deze dag mogelijk heeft gemaakt.

Sandra van de Berg
9 mei 2022