28 December 2023 — Je kunt het je bijna niet voorstellen, maar de Weco Kerstwedstrijd werd, tussen alle buien en storm in, onder een stralend zonnetje gespeeld. Wel na afloop, een kop erwtensoep, al of niet vegetarisch. En kerstpakketten als prijzen.

Met de 1ste prijs ging het team van Hans Portegies en Cokie Booms er van door. Dirk Smink en Esther Bos werden 2de en Rick en Nadine Hoogeveen pakten de 3de prijs. Een speciale prijs was er voor Judith Castricum, die de team wedstrijd in haar eentje voltooide. De Neary (op E3) was voor Richard v Dam, die misschien ook wel die op E8 had gewonnen, maar daar had de wind het scorebriefje meegenomen. Dus die prijs is verloot. Winnaar Charles Keijman.

De traditie wil dat winnaars hun blijdschap via de clubwebsite met alle leden delen. Het zij ze vergeven, maar in 2024 houden we die traditie weer in ere .

Beste wensen en tot ziens bij de openingswedstrijd op 31-3-2024,

Weco