18 September 2023 — De laatste maandbeker van 2023, zaterdag 16 sept hebben we de laatste maandbeker gespeeld. Fantastisch golfweer, een hele groene golfbaan en een gezellige flight. Allemaal ingrediënten om weer eens een mooie ronde golf te spelen. Winnen met 41 punten, dat was lang geleden. Zo ook een ronde van 73 bruto.

Ja, als je elke afslag op de fairway slaat, op de green of net er naast, elke putt holed of net niet en niet in de bunkers of in het bos ligt, dan kan iedereen zo’n ronde lopen. Was best gaaf. Een leuk concept, 6 ronden met één eindwinnaar(es) van haar of zijn 4 beste ronden. Theo vd Boogaard, met gemiddeld 36,5 punten (146) ben je de terechte winnaar, gefeliciteerd! Ook al was ’t maar 1 punt meer dan Vincent Out. Ook alle andere prijswinnaars gefeliciteerd.

Organisatie Dahpne en Monique, hartstikke bedankt voor alle keren wedstrijdleiding, jullie staan daar toch maar alle keren van vroeg tot laat, chapeau en bedankt. Wedstrijden en prijsuitreikingen met mooie prijzen zijn toch altijd leuker. Dit jaar had zich voor alle 6 de maandbeker wedstrijden een sponsor (lid) gemeld. Super!

BASALT Bouwadvies (Bastiaan) bedankt.

Tot volgend jaar,

Ron Engelmoer