Wat ga je doen als je vriendin een weekend weg is. Golfen dan maar. Samen met Casper, Marleen en buurman John aan de start. Ja maar wat moet je doen als je medespeler Casper je een duikboot noemt! Proberen een keer recht te slaan. Geen lange put viel en nog een streep op de koop toe dan moet ik toch wel wat goed hebben gedaan met 41 punten. Gestart op de D ging ik gelijk op met John en Marleen. Casper was na de drivingrange uit gespeeld. Eindelijk geen echte afzwaaiers van mijn kant. Op de E ging ik door met sprokkelen. De anderen lieten wat steekjes vallen. Op de E 8 waren de 36 punten binnen de rest was bonus. Met moeite nog 5 punten erbij en met 41 punten winnaar, meestal gaan er nog wel een paar over heen, zeker met dit weer. Na de ontdekking van het leaderboard https://spaarnwoude.e-golf4u.nl/leden/iframe/wedstrijd/leaderboard/20087 kon ik de overwinning gaan vieren. Allen Simon painblanc deed lang over het invullen van zijn score! Dus een keer eerste.
Thanx

Hans Jutte