19 Juni 2023 — Aan het weer heeft het niet gelegen (of was het toch te warm?) dat er maar zo weinig inschrijvingen waren voor de Zwanencup. Waar zijn de tijden gebleven dat je ’s avonds om 00.00 uur achter je pc moest kruipen om een plekje te bemachtigen, hoorde ik in mijn flight. En zij (Okje, Cora en Simon) kunnen het weten want gaan al een tijdje mee binnen de club.

Met in totaal 16 inschrijvingen kon de wedstrijd in ieder geval van start. Geplande start op D werd naar E verschoven wat bij de doorstart weer aardige discussies opleverde met een C-D flight die ertussen wilde. Mocht de pret allemaal niet drukken en leverde in ieder geval weer voldoende gesprekstof op.

Wellicht dat dit maakte dat er lekker op los gescoord werd binnen de flight. Geen spanning over het spel maar lekker los door de baan. Uiteindelijke score: Cora op 7 (35), Simon op 5 (37), Okje op 3 (40) en ik mocht het stukje schrijven (41) waarbij vermeld dat Levien Putter de dans om het stukje schrijven net ontliep (ook 41 punten maar D holes 2 slagen meer).

Ook weer dank aan de wedstrijdleiding voor het organiseren.

Albert Krab