19 december 2022 – Vroeg je bed uit (eerste flight), snijdend ijskoud weer, golfmaat geblesseerd en op het laatste moment uitgevallen. En dan een kerstwedstrijd spelen vanaf spekgladde kunststofmatten richting een bevroren toendra. Ja, ja golfers op Spaarnwoude hebben het ook niet altijd makkelijk.

Dan maar een last minute gelegenheidsduo samen met Wessel Woortman gevormd. En laat die nu juist zijn beste ronde dit jaar lopen, Zelf speelde ik niet onaardig, ze stuiterden door de bevroren grond met veel geluk de goede kant op richting vlag. De Neary op E3 bleef tot mijn verbazing staan en werd door alle achtervolgende flights niet verbeterd. Door de beste individuele score van Wessel van alle deelnemers en mijn redelijke score een uitstekend gezamenlijke stablefordscore binnengebracht. Eerste!

Allereerst wil ik Wessel bedanken voor zijn uitstekende spel en wens hem ook in de komende periode alle sterkte toe, Wessel bedankt. En natuurlijk wil ik de wedstrijdleiding bedanken met in de hoofdrol Monique als Kerstfee, dank voor de organisatie en de bijzondere leuke prijzen.

Rest mij U allen fijne feestdagen en een gezond 2023 toe te wensen.

Winnaars Kerstwedstrijd 2022 E-holes: Dirk Smink en Wessel Woortman