Lidmaatschappen en Abonnementen Golfclub Spaarnwoude.

Golfclub Spaarnwoude biedt een lidmaatschap en abonnement voor iedere golfer!
Dat kan ook niet anders want met ongeveer 2000 leden zijn we een van de grootste clubs van Nederland.

Iedereen is welkom, de zeer actieve golfer die graag wekelijks mee doet met clubwedstrijden, de golfer die 2 keer in de maand 9-holes wil golfen, jonge golfers tot 30 jaar, voor jeugdige golfers op verschillende niveaus tot en met golfers die graag lid blijven van de NGF en slechts een paar keer per jaar willen/kunnen spelen.

• Bij Golfclub Spaarnwoude krijgen jonge golfers tot en met 25 jaar 50% korting en jonge golfers tot en met 30 jaar 25% korting op een A-lidmaatschap met een 120 x 9-holes abonnement.
  • Jeugdleden tot en met 20 jaar krijgen in de reguliere schoolweken vanaf half februari tot en met eind november wekelijks golf les. Het jeugdlidmaatschap kost€ 380,00 per jaar; in dat bedrag is een baanvouchers pakket voor 25 x 9 holes inbegrepen en de afdracht aan de NGF. Extra baanvouchers kunnen aangevraagd worden bij de Jeugdcommissie jeco@golfclubspaarnwoude.nl. Zo genieten onze jonge leden van een blijvende korting op de prijs voor het lopen van een 9 holes baan.
  • A-leden kunnen zelf kiezen welk abonnement het beste past, vanaf 60 x 9-holes tot en met 160 x 9-holes en winter onbeperkt.
  • Tevens is het voor A-leden mogelijk om hun abonnement maandelijks te betalen (mits dit aangeschaft wordt in de periode  tussen 01-DEC en 31-JAN; voor het nieuwe seizoen begint). Spelen kan dan al vanaf  € 90,- per maand.

Golfclub Spaarnwoude heeft een groep “mentoren”, die zich inzetten om Nieuwe A-leden wegwijs te maken in wat de club en de baan allemaal te bieden hebben.
Hebben golfers bij het secretariaat de A status aangevraagd, dan nodigt een van de mentoren hen uit voor een Introductiegesprek en om daarna een 9-holes baan te lopen (als daar belangstelling voor is).
Deze mentor houdt nog regelmatig telefonisch contact met de leden, tot zo’n lid aangeeft het verder niet nodig te hebben.

Nog vragen?

Mocht u vragen hebben over het abonnement of over de wijze van aanschaf, aarzel dan niet om contact op te nemen met het secretariaat (023 – 538 27 08 of secretariaatgc@gcspaarnwoude.nl) of even langs te lopen bij Paul Graaff of Anneke Kampmeijer.
Zij staan u graag te woord.
Veel golfplezier !

Vriendelijke groeten,
Juliëtte Nijenhuis

Penningmeester Golfclub Spaarnwoude

februari 2023

Zie hieronder de Tarieven voor nieuwe leden
Tarieven_2024

Direct inschrijven

Voordelen van een lidmaatschap

• Wij kennen geen inschrijfgeld, dus geen extra kosten;
  • Substantiële korting bij aanschaf van een baan-abonnement via de club;
  • Mogelijkheid tot maandbetaling van abonnement;
  • Korting van 10% in de golfshop van de Golfbaan;
  • Mogelijkheid om 3 weken van te voren te boeken/reserveren; geldt niet voor vrije greenfee spelers;
  • Korting voor introducés;
  • Tegen gereduceerd tarief spelen op ca, 20 andere golfbanen;
  • Je ontvangt als nieuw lid een cadeaubon van € 25,- te besteden bij de golfshop van de Golfbaan;
  • Meedoen aan alle activiteiten van de Golfclub;

Jonge golfers

Doel van de club is om het plezier in golf over te brengen op jeugdgolfers.
Daarnaast is er de intentie om het aantal jonge leden uit te breiden.
We bieden in het jeugdabonnement lessen en trainingen aan door PGA Pro’s Roderick en Luuk.
De lessen en trainingen vinden plaats op zondag, zowel op de driving range als in de baan of op de oefengreens, waarbij leden van de jeugdcommissie de pro ondersteunen.
In de lesvrije weken organiseert de jeugdcommissie activiteiten, zodat jonge golfers met elkaar de golfsport kunnen beoefenen en baanervaring kunnen opdoen.

Vragen over de abonnementen?

Neem dan gerust contact op met het secretariaat (023-5382708).

Aanvraag lidmaatschap

Golfclub Spaarnwoude biedt een lidmaatschap en abonnement voor iedere golfer!

Dat kan ook niet anders want met bijna 2300 leden zijn we een van de grootste clubs van Nederland.

Iedereen is welkom, de zeer actieve golfer die graag wekelijks mee doet met clubwedstrijden, de golfer die twee keer in de maand 9-holes wil lopen, jongvolwassen golfers tot 30 jaar, jeugd ‘junior’ golfers op verschillende niveaus tot en met golfers die graag lid blijven van de NGF en slechts een enkele keer per jaar willen/kunnen spelen.

Interesse in onze club…?

• DD dash MM dash YYYY
  • Zijn er meerder mensen op één adres lid, dan moet ieder lid een uniek e-mailadres hebben, dus geen gezamenlijk e-mailadres.
  • DD dash MM dash YYYY