De golfclub

Welkom op de site van de Golfclub Spaarnwoude

Op onze site vindt u de informatie die van nut kan zijn voor u als geïnteresseerde bezoeker, alsmede voor clubleden die daar voor hen meer specifieke gegevens aantreffen omtrent het reilen en zeilen van de club.
Voor dit laatste beschikken zij over een aparte log-in code.

De golfclub Spaarnwoude maakt reeds jarenlang gebruik van alle faciliteiten van de prachtige openbare golfbaan Spaarnwoude. In dat verband hebben we in 2022 het 45 jarig jubileum van onze vereniging gevierd.

Wij zijn met name trots op onze eigen identiteit. Meer dan tachtig enthousiaste vrijwilligers zijn belast met velerlei activiteiten om “onze” A-leden,  geregistreerde NGF B-golfers en de vrije golfers het zoveel mogelijk naar de zin te maken. Vrij uitzonderlijk is het dan ook, dat, behalve onze deelname aan de jaarlijkse NGF-competitie, bijna elke dag van de week meerdere clubactiviteiten plaats vinden. Voor een club als de onze is dat uniek!

Onze eigen identiteit betekent:

• We zijn een club voor zowel jong als oud;
  • Ons logo herbergt het stempel “gezelligheid” in de breedste zin van het woord;
  • We spelen golf op zowel in recreatie- als competitie-verband;
  • Club breed vinden veel golfactiviteiten plaats onder het motto: “leer elkaar kennen”;
  • Een team van pro’s van de baan is beschikbaar om golf te leren dan wel individueel te verbeteren;
  • We zijn zelfstandig en financieel onafhankelijk. Als club opereren wij conform de regels en richtlijnen voor het in stand houden van een volwaardige vereniging.

Alvorens u verder te verwijzen naar de inhoud van de site meen ik er goed aan te doen u vooraf enkele voordelen van een (mogelijk) A- lidmaatschap te noemen.

• Wij kennen geen inschrijfgeld, dus geen extra kosten;
  • Substantiële korting bij aanschaf van een baan-abonnement via de club;
  • Mogelijkheid tot maandbetaling van abonnement;
  • Korting van 10% in de golfshop van de Golfbaan;
  • Mogelijkheid om 3 weken van te voren te boeken/reserveren; geldt niet voor vrije greenfee spelers;
  • Korting voor introducés;
  • Tegen gereduceerd tarief spelen op ca. 20 andere golfbanen;
  • Je ontvangt als nieuw lid een cadeaubon van € 25,-, te besteden bij de golfshop van de Golfbaan;
  • Meedoen aan alle activiteiten van de Golfclub.

Tot slot, voor al uw vragen en/of wensen verwijs ik u naar het secretariaat van onze Golfclub, tel: 023-5382708 of e-mail naar secretariaatgc@gcspaarnwoude.nl
Of neem eerst een kijkje bij onze rubriek FAQ (veel gestelde vragen) onder tabblad Contact.

Wellicht tot ziens als nieuw lid!

Rob Heezius, vicevoorzitter Golfclub Spaarnwoude.

Voordelen van een lidmaatschap

• Geen inschrijfkosten
  • Hoge korting op baanabonnement
  • Korting voor introducés
  • Meedoen aan alle clubevenementen
  • Gereduceerd speeltarief bij andere golfbanen
  • En meer!

Interesse in onze club?

Wil je lid worden van deze actieve club die gastvrijheid, gezelligheid en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan?
Schrijf je nu in en speel iedere dag op onze prachtige homecourse Spaarnwoude.

Jeugd

Golfclub Spaarnwoude biedt met de clubjeugd golf-academy golflessen en trainingen op technisch en sportief niveau.
Contact met de jeugdafdeling maakt u via secretariaatgc@gcspaarnwoude.nl of de jeugdcommissie jeco@gcspaarnwoude.nl
Kijk verder op de pagina Jeugd