CLUBJEUGD GOLFACADEMY

De jeugdleden ontvangen lessen en baantrainingen van PGA pro’s tijdens de reguliere schoolperiodes.
Leuke gevarieerde lessen waarbij techniek wordt aangeleerd en in de praktijk gebracht.
De jeugdcommissie ondersteunt de pro bij de trainingen en zorgt voor wedstrijden en andere activiteiten in de de lesvrije periodes.
Golfclub Spaarnwoude heeft op dit moment geen jeugdteam in de NGF-competitie.
We werken aan een groeiende jeugdafdeling waar voor competitie zeker plaats kan zijn.
Contact met de jeugdafdeling maakt u via secretariaat@golfclubspaarnwoude.nl of de jeugdcommissie jeco@golfclubspaarnwoude.nl

Jeugdcommissie
De Jeugdcommissie zorgt er met activiteiten voor dat de jeugd een volwaardige plaats heeft binnen de golfclub Spaarnwoude en dat de jeugd plezier aan het golf kan beleven.
De commissieleden begeleiden o.a. de jeugd in de baan, organiseren jeugdevenementen, en assisteren bij de groepstrainingen. Commissieleden gezocht!

Wist je dat in de jeugdcommissie meewerken de leukste vrijwilligers taak is binnen de club?
Samen met jeugd leuke activiteiten beleven terwijl je actief golfend mee kunt doen.

Vragen? Mail dan even naar jeco@golfclubspaarnwoude.nl

Lees hier ons jeugd nieuws:

Jeugd nieuws

Voor contact met het secretariaat email naar secretariaat@golfclubspaarnwoude.nl
Voor contact met jeugdcommissie, e-mail naar jeco@golfclubspaarnwoude.nl