28 november 2022 – BEDANKT

Tijdens de ALV op 15 november heeft het bestuur van de Golfclub en het Management van de Golfbaan officieel afscheid genomen van mij als medewerker van het secretariaat. Ik dank hun bij deze voor de mooie woorden en het geweldige cadeau. Ik wil alle mensen me wie ik heb samengewerkt bedanken voor de leuke jaren die ik heb gehad.

Speciale dank ook aan Leslie Abell met wie ik gedurende 7 jaar bijna dagelijks contact had, over het wel en wee van de Golfclub en de financiën.

Tevens moet ik mijn vrouw Anneke bedanken dat ze mij de afgelopen 12 jaar de ruimte heeft gegeven om mijn functie te vervullen zoals ik het heb gedaan. Uiteraard heeft ze wel eens gezegd zal ik je een slaapzak meegeven.

Op 29 december is mijn laatste werkdag en daarna zullen jullie mij terug zien als golfer en wedstrijdleider van de vrijdag vossen. Ik wens Paul Graaff toe dat hij een leuke tijd tegemoet gaat en net zoveel plezier er aan gaat beleven als ik heb gedaan.

Groeten,

Rob Hulsman