18 September 2023 — Allereerst wil ik onze sponsor Basalt Bouwadvies bedanken voor de prijzen zowel voor elke maandbeker als voor het eindklassement zijn er door Basalt prijzen beschikbaar gesteld als cadeaubonnen als Vice logo ballen. Fijn dat we als club nog een paar sponsors hebben! Dus hierbij ook een oproep … ook al is het een kleine bijdrage of en paar prijzen, sponsors zijn van harte welkom! Bij interesse mail naar weco@gcspaarnwoude.nl.

Het einde van het WECO golfseizoen zit er bijna op. Zo ook de Maandbeker wedstrijden voor de strijd om de parkeerplaats. Elk seizoen zijn er 6 maandbeker wedstrijden waarbij het klassement wordt bepaald uit de 4 beste stableford scores. Afgelopen zaterdag 16 september was de laatste maandbeker en werd er gestreden voor het eindklassement. Het weer was prachtig en na afloop werd er per flight een bittergarnituur geserveerd bij de borrel.
Winnaars van Maandbeker 6
Zij mogen tot en met 15 oktober a.s. op de parkeerplaats staan:
Ron Engelmoer
Richard Zwemmer
Overall winnaars
Vanaf 16 oktober mogen de overall winnaars op de parkeerplaats staan totdat volgende maandbeker winnaars in 2024 bekend zijn.
Dit zijn:
1ste Theo van den Boogaard met 146 punten
2de Vince Out met 145 punten
Winnaars van harte gefeliciteerd!
Het totale eind klassement kun je vinden via de Clubsite —> E4golf en ga dan naar Competities.
Nogmaals dank aan de sponsor, jullie inzet en tot volgend jaar!
WECO