Op vrijdag 29 maart 2024 werden tijdens het gebruikelijke etentje als afsluiting van het winterseizoen  de prijzen voor de winter matchplay competitie 9 en 18 holes uitgereikt door de wedstrijdleiding.
Bij de 18 holes werd ik uiteindelijk winnaar, nadat ik het vorig seizoen de beker mocht overhandigen aan Caspar Oidtmann.

Ik dank alle vrijdag vossen die deze competitie hebben meegespeeld en het voor de wedstrijdleiding ieder week weer een uitdaging maakten om zo goed mogelijk de diverse deelnemers aan elkaar te koppelen.
Ook wil ik John Koehorst feliciteren die na gelijk geëindigd te zijn met Henk Put een shootout in zijn voordeel wist te beslissen. John heeft alle door hem gespeelde wedstrijden weten te winnen!

Nu met zijn allen op naar een leuke zomercompetitie met hopelijk veel mooi weer.

Rob Hulsman