4 april 2024 — De Daco sluit het winterseizoen af, met een gezellige dag, eerst 9 holes golfen en daarna een lunch, zo ook op 28 maart.

Zoals bijna het hele winterseizoen begon deze dag ook met (mot)regen, gelukkig werd het later droog, maar wat is er een regen gevallen afgelopen winter, geen buggies, wat inhoud dat er enkele dames een winterslaap moesten houden wat golfen betreft, ook trolleys waren niet welkom, dus tas op de rug en lopen maar. Er werd hoofdzakelijk gegolfd op de C en A holes.

Gelukkig mochten er vandaag wel trolleys op, en werd er gegolfd in teamverband. Ook moesten we op zoek naar de paashaas, Op hole A4 en hole C7 stond midden op de fairway een (stenen) paashaas gevuld met paaseitjes, degene die zijn bal het dichts bij de haas sloeg kreeg later op de dag een prijsje, wel mocht iedere speelster van de eitjes snoepen.
Toen iedereen binnen was, hadden Tiny en ondergetekende nog wel even werk om de punten te controleren. Nadat ook de dames gearriveerd waren die alleen gezellig kwamen lunchen, opende Henny met een kort woordje de middag,

De dames konden tussen het eten en de prijsuitreiking door genieten van een fotoreportage die Henny in elkaar had gedraaid, foto’s van heden en verleden, Je hoorden van alle kanten weet je nog van toen en wie is dat ook alweer, groot succes, voor herhaling vatbaar.
Er werden prijsjes gegeven voor de matchplay, de ijspegelcompetitie, die misschien dit keer beter de regendruppel genoemd had kunnen worden, en de dagprijzen.
De lunch was weer voor treffelijk en na een kopje koffie of thee ging ieder met een tevreden gevoel naar huis, op naar het zomerseizoen.

namens de Daco,
Toos van Keijzerswaard