Zaterdag 5 augustus was de  jaarlijkse clubdag voor A leden. Twee weken geleden maakten wij ons zorgen over het aantal deelnemers, gelukkig was dit ongegrond en kwamen wij toch nog uit op een deelnemers aantal van honderdachtenzestig deelnemers, maar het had beter gekund, er was plaats voor tweehonderdveertig deelnemers.

Complimenten voor de inschrijvers, behalve drie deelnemers die met gegronde reden niet mee konden doen, geen afmeldingen. En nadat de startlijsten verzonden waren er geen klachten over de indeling.

De dag zelf begon voor de organisatie om acht uur met stickers plakken, wedstrijdtafels inrichten, hierbij geholpen door Ilse en Helga. Alles stond op tijd klaar zodat de deelnemers de wedstrijdkaarten in ontvangst konden nemen en daarna gaan genieten van de koffie en thee met wat lekkers.

Nadat alle deelnemers waren weggestart, even rust voor de organisatie en wachten op de binnenkomst van de deelnemers.

Rond vier uur waren alle deelnemers gearriveerd, nog wat kaarten controleren en invoeren en klaar voor prijsuitreiking. Die vooraf ging met een woordje door Peter de Lange, onze voorzitter, die nog eens benadrukte op het belang van deze clubdag.

De prijzen werden uitgereikt door Harry en Roos, daarna nog even wachten op het heerlijke Indische buffet bereidt door de fantastische keukenbrigade van het restaurant.

Rest mij nog de deelnemers te bedanken voor hun deelname en het personeel van het restaurant voor de voortreffelijke bediening.

De prijswinnaars:

Vlaggenwedstrijd Stablefordwedstrijd Chapman Greensome
1 Lia Brantjes John Koehorst       43 pnt Guus Janus en Rene Wijzenbroek
2 Wim Oolders Bert Wortel            39 pnt Minck Vos en Gala Grazhdankina
3 Winston Duits Henk Kootstra        37 pnt Willemien Kampmeijer en Corine Hueting
Nearies
A9 Rob Heezius