14 April 2023 — De nieuwe jeugdopleiding start met een feestelijke en sportieve kick-off op 14 mei om 10:00 uur. De jeugdleden en hun ouders hebben daarover een mail ontvangen. Ben jij jonger dan 21 jaar en nog geen lid en lijkt het je leuk eens te komen meedoen? Stuur gewoon een mailtje voor contact, of kom een kijkje nemen bij de kick-off je bent van harte welkom!

Jeugdcommissie

De Jeugdcommissie zorgt er met activiteiten voor dat de jeugd een volwaardige plaats heeft binnen de golfclub Spaarnwoude en dat de jeugd plezier aan het golf kan beleven. De commissieleden begeleiden o.a. de jeugd in de baan, organiseren jeugdevenementen, en assisteren bij de groepstrainingen.

Commissieleden gezocht!

Wist je dat in de jeugdcommissie meewerken de leukste vrijwilligers taak is binnen de club? Samen met jeugd leuke activiteiten beleven terwijl je actief golfend mee kunt doen. Check de jeugdpagina op onze site voor actuele informatie.

Voor contact met het secretariaat email naar secretariaatgc@gcspaarnwoude.nl

Voor contact met jeugdcommissie, e-mail naar jeco@gcspaarnwoude.nl

De jeugdcommissie