11 april speelden we onze eerste wedstrijd in poule 35 op de glooiende duinholes van de Kennemer G& CC tegen de dames van Goyer 7.
Met 3 single-, 1 greensome overwinning en één gelijkspel scoorden we 12 punten en pakten we de tweede plaats in de poule.
Het is leuk dat er naast matchpunten in het nieuwe 18 holes format, ook punten kunnen worden verdiend met gewonnen holes.
Dit draagt bij aan de score en is goed voor de teamspirit. Ook als je een match verliest kunnen gewonnen holes het team helpen de extra punten binnen te halen.
Matchwinnaars van de dag waren Jacqueline, Sabine en Inge.

18 april speelden we met een fris windje, wat wolken en een zonnetje onze tweede wedstrijd op de prachtige bos- en heidebaan van de Hilversumsche GC. We namen het die dag op tegen de dames van Houtrak 4. Jacqueline, Sabina, Inge en Marion pakten de winst in 3 single- en 2 greensomepotjes. Met nog twee gelijke spelen die dag en 4 extrapunten voor de gewonnen holes staan we halverwege de competttte bovenaan in de poule met twee winstparttjen.

Marion Jansma