17 April 2023 — Onze 4e competitiedag op donderdag 13 April was stormachtig met windkracht 6 vanuit het zuidwesten over de schitterende duinen van de Noordwijkse Golfclub. Met wat zon en goede spirit gingen we ervoor, wetende dat het lastig kon worden tegen voormalig hoofdklasse team Kennemer 1. De Greensomes leverde ons helaas geen punten op al was het close. In de singles hield Margret stand tot op hole 18 waar haar tegenstandster met 1 up de partij naar zich toe trok. In grote spanning wachtte wij op binnenkomst van de laatste flight waar Inge Poelgeest het opnam tegen Saskia van de Kennemer en beide teams verraste met een 2 UP op de 17E hole. Wat een geweldige overwinning Inge!

Donderdag 6 April .

De derde speeldag waren wij de ontvangende partij voor de teams uit onze poule. De stemming was goed het weer was helaas bar. De spelende teams streden met een aantal zeer spannende wedstrijden tot de laatste hole. Een warme douche en een gezellig diner maakte de dag compleet. Petje af voor de keuken en onze captain Caja.