1 augustus 2023 — De 2e zomerwedstrijd startte wederom om 9.00 uur voor onze jongste golfers op de F holes.

Ondanks de natte voorspellingen hielden we het (op een spat na) droog, met een zonnetje en wat wind prima spel condities. De opa van Neo en de vader van Sven en Marion konden genieten van de slagen van de jongens. Super mooie swings en zichtbaar vooruitgang in jullie spel.

De uitslag van wedstrijd 2 op de F holes:
1e plaats met een netto score van 35 slagen is voor Neo.
2e plaats met een netto score van 40 slagen is voor Sven.

Goed gespeeld jongens ga zo door en tot de volgende wedstrijd!

Om 10.00 uur tee-time voor de oudere jeugd op de C holes.
De wind en nu wel regen waren ook op de C holes aanwezig en dat maakte het af en toe best lastig om de bal in de baan te houden. Desondanks werd er goed gespeeld en gescoord  door de spelers.
Vandaag als extra uitdaging was er een leary op hole 9 te winnen.
(dwz wie op een PAR 4 met de 2e slag het dichts bij de vlag ligt op de green).

De prijsjager was Julien met een birdie op de C5 (par5) en de leary op de C9 (par4) met een bijna birdie, easy-par! Gefeliciteerd met het winnen van de leary!
Coen was als long hitter goed op dreef vandaag. Vooral op de lange C6 ( par4) en C7 (par5) waren zijn slagen geweldig en Hein blonk uit met zijn mooie approaches/pitches op de greens.
Mooi spel heren, ga zo door!

De uitslag van de wedstrijd 2 op de C holes:

1e plaats met een netto score van 33 slagen is voor Julien.
2e plaats met een netto score van 39 slagen is voor Hein .
3e plaats met een netto score van 43 slagen is voor Coen.

Veel plezier met de gewonnen dag prijs voor de winnaar en op naar de 3e wedstrijd voor nieuwe kansen.

Jeroen in den Bosch.