1 maart 2023 — Na een afwezigheid van een jaar gaan wij, Dini en Kees Schaafsma weer een zomeravondcompetitie op de dinsdagavond starten en wel over 9 holes zowel voor de A – leden als de B – golfers.

Op de dinsdagavonden vanaf 2 mei tot en met 29 augustus gaan wij vanaf 16.00 uur spelen over 9 holes voor zowel A-leden als voor B-golfers. De A-leden spelen zoals gewoonlijk van hun rittenkaart en de kosten voor de B-Golfers bedragen 30,– euro waarvan 25,– euro voor de greenfee en 5,– euro voor de prijzen.
Na afloop van iedere wedstrijd houden wij een prijsuitreiking voor de dagwinnaars te weten de nummers een, twee en drie. Een neary voor de dames en een neary voor de heren en birdies.

Ook deze wedstrijden spelen we in competitie verband, dat houdt in, dat we na 16 wedstrijden een competitiestand opmaken wie eerste, tweede of derde is geworden. Zij ontvangen een prijs en een trofee. De laatste avond spelen wij een golfspelletje en sluiten het af met een diner/buffet, en de prijsuitreiking.

Inschrijven kunt u op de app van E-Golf4U, vanaf drie weken voor de speeldatum. De inschrijving sluit vier dagen voor de wedstrijd. Voor deze avonden hebben wij per avond 40 plaatsen beschikbaar dus schijf snel in, wie het eerst komt die het eerst maalt. Zij/hij die te laat inschrijft komt helaas op de reservelijst terecht.

Wij hopen velen van u te mogen begroeten op deze golfavonden.

Met vriendelijke groeten,

De wedstrijdleiding, Dini en Kees Schaafsma