20 augustus 2023 — De vierde en laatste jeugd zomer strokeplay wedstrijd
Op de tee van de F holes verschenen vandaag Jasper en Neo, begeleid door de opa van Neo, neef Milo en Marion.
Na eerst de dagprijs van de vorige week in ontvangst te hebben genomen gingen ze met veel zin en felgekleurde bal de baan in.
Neo sloeg vandaag op 2 ballen na alles mooi rechtdoor en zijn putts liepen zo lekker dat hij zijn beste netto score in deze zomercompetitie haalde.
Jasper had vandaag wat meer slagen nodig dan de vorige keren maar met zijn positieve houding en mooie lange slagen speelde ook hij een mooie score die hem voor het eindklassement over 3 wedstrijden een fraai gemiddelde opleverde!

Uitslag op de F holes
1e plaats voor Neo met een netto score van 30.
2e plaats voor Jasper met een netto score van 43.

Ondanks 2 last-minute afzeggingen voor de wedstrijd op de C holes was ook deze laatste wedstrijd zeer geslaagd.
Jasper en Quinten speelden samen met Ronald.
Het weer was uitstekend, geen wind en ‘n lekker zonnetje.
De mannen begonnen wat stroef maar vanaf hole 3 ging het steeds beter.
Quinten speelde een aantal strakke holes, goed vanaf de tee box en prima kort spel.
Ook zijn bunkerspel mocht er zijn, op hole 7 sloeg hij de bal over de hoge lip, vlak naast de vlag.
Jasper was wat wisselvalliger maar daardoor kon hij over de volle breedte genieten van de C holes.
Toch kwam ook hij tot een degelijke score om zijn gemiddelde hoog te houden.

De uitslag op de C holes:
1e plaats voor Quinten met een netto score van 32.
2e plaats voor Jasper met een netto score van 39.