Beste golfvrienden,

Divots, na een zeer natte winterperiode hebben de divots een duidelijk spoor achtergelaten, een heel groot probleem en daar willen we wat aan doen!

Na het succes van vorig jaar om met een grote groep dit probleem aan te pakken is het gelukt om in de zomer op een zeer mooie baan te spelen.
Helaas zijn er weer veel divots geslagen en die vragen weer om herstel daarom willen voor de zomer nu nogmaals de divots vullen zodat ze nog aan kunnen groeien in de maand april en kunnen profiteren van hogere grondtemperatuur.
Het voorstel van de Baco om samen met vrijwilligers op donderdag 7 april een ochtend aan de slag te gaan op de E – D en C lus.
Dus doe mee en help ons de baan een extra zetje te geven.
De Baan zorgt dat er buggy’s, emmers zand en zaad is.
Natuurlijk staat de koffie klaar voor we gaan beginnen op het terras bij hole D 9.

Engel zal ons instrueren hoe te werk te gaan en dan gaan we in tegenstelde richting de fairways aanpakken.
Na afloop staan er broodjes en een drankje klaar.
We willen om 08.30 uur starten op de 3 lussen zonder golfers in de baan.

Meld je aan via de wedstrijdsite dat we je op je kunnen rekenen op 7 april. Heb je vriend, vriendin, bekende, buurman of iemand anders die ook mee wil helpen graag!! Laat het ons weten.

Met vriendelijke groeten,
Rob Hulsman en David Loggie,