NGFActueel

Concept HS 4 stelt zich voor

By 3 april 2022april 6th, 2022No Comments

NGF – competitie HS 4.

Het team bestaande uit Paul Tambach, Pieter en Henk van Schie, Jan Oost, Gerard Woudenberg, Ton Geusebroek, Bert Groen en Wilfred van Keijzerswaard zal er weer alles aan doen om de eer van de vereniging zo hoog mogelijk te houden, want na een corona onderbreking van twee jaar, mogen wij vrijdag weer in competitie verband aan de bak. Aangezien wij telkens bij dezelfde tegenstanders / verenigingen waren ingedeeld en omdat wij vorig jaar reeds met twee teams contact hebben gehad, zal het niet helemaal nieuw lijken. Vorig jaar hebben wij namelijk een uitwisseling gehad met Groendael en Dirkshorn en daaruit kwam duidelijk naar voren dat het spelen op de eigen baan een groot voordeel oplevert. Tegen zowel Groendael als tegen Dirkshorn werd er op hun baan van hen verloren, terwijl wij hen op onze baan aan de zegekar wisten te binden. Nu maar kijken hoe dit op een voor beide teams vreemde bodem zal verlopen. Verder komen wij de verenigingen Rozenstein en de Kennemer nog tegen, ook geen te onderschatten tegenstanders. Komende vrijdag reizen wij af naar Groendael om tegen de Kennemer te strijden en hopelijk de punten mee naar terug te nemen. Wij houden U op de hoogte.

Wilfred van K.

3-4-2022